här bjuds det på lite videosar

Jag tänkte bjuda på lite "humor"-videosar, kul va?



Såhär kul har jag och Sofia det i skolan, våra (mitt) hysteriska garv ska vi inte kommentera, HAHA.


Hahahaha alltså...det här måste vi ju nästan få nobelpris för, "hetaste samtalsämnet". 


Och sist men inte minst så har vi även denna underbart "ROLIGA" video. Jag och Ebba känner oss allt för upptagna med att plugga så att vi inte alls har någon tid för att roa oss, nejnej.


Jag har mååånga fler videosar på lager så jag lägger upp flera senare, för ni kommer att vilja se mer! MOHAHA.
Kyss på baken!


Kommentarer
Postat av: Ebba

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2009-09-23 @ 11:49:46
Postat av: Soffan

OOOH HERRE GUD!!!

2009-09-28 @ 10:28:09
URL: http://plus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0