Planets are moving at the speed of light

Hej och hå!

Jag sitter och väntar på att klockan ska slå nio, vill ni veta varför?
HAHA jag skäms nästan över att skriva det här men...ni har väl hört att "bloggdrottningarna" dessie, paow och kissie ska vara med i TV8? HAHAHA, japp, det ska jag kolla på.
O M G, jag är sååå patetisk men vadå, I just love them.

Det kommer mer så håll i dig...
Jag ska ta kort på kissie, ni vet, på tvskärmen?! Haha.
Sen ska jag skicka in bilderna till henne.
Får väl se om jag får en länkning som hon har skrivit att man ska få om man gör det.
Jag kan inte sluta skratta! HAHA.

Ni borde också göra det, tycker jag! Hehe hoho hihi.
PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0