619 kilometer

Min första tanke var att jag skulle göra "jag-hjälper-dig-på-traven-jul-outfits" men sen ändrade jag mig. Det är lite roligare att göra "jag-hjälper-dig-på-traven-nyår-outfits", eftersom dem är lite mer avancerade. Julen är lite mer avslappnad (enligt mig).



1. Ball kjol som passar för party, schyssta detaljer på linnet, något bekväma skor att dansa i och så smycken till såklart. Redo för parteyyyy!


2. Den här outfiten var lite svår att matcha men något sånt. Enligt mig så är kjolen prettypretty!


3. Här har vi den söta men ändå stilrena outfiten för nyår. Risk för att det blir "tooooo muuch" om man väljer t.ex. mer avancerade skor än de ovan eller för detaljerade smycken. Enligt mig så är det här lagom och snyggt!


4. Den ultimata nyårs-outfiten! Slå klackarna i taket och kör!


5. Urball! Nitar, trash, volanger, svart, kan det bli bättre? Min smak rakt igenom!

Mitt bästa tips när du har brist på fantasi och står iklädd i en enkel svart klänning, eller i ett alldeles för basic linne, ÖS på med smycken, det kan lyfta hela outfiten!

Det var allt för mig, jag återkommer med julinspiration!=)
Pusss!


Kommentarer
Postat av: Ebbie

Hörru du, nu har jag en fråga angående dina party outfits;) nr 4? Varifrån kommer kjolen?

2009-12-07 @ 19:04:47
URL: http://eebbamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0